HareM HareM
103
BLOG

Przyjemna niespodzianka w Lipsku

HareM HareM Szermierka Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

 Leciałem sobie po kanałach i w pewnym momencie przez ekran przemknęło mi polskie nazwisko. Przystopowałem i stwierdziłem, że jestem świadkiem finałowego pojedynku pań odbywanego w Lipsku w ramach szermierczych ME.

 Ta młoda dama nazywa się Magdalena Piekarska. Mnie szermierka interesuje raz na cztery lata, więc ją widziałem po raz pierwszy. Wysoka i ładna. I okazało się, ze walczy w finale. Przegrała. Mimo, że na początku była wyraźnie lepsza. Wydawało się nawet, że rozbije rywalkę (reprezentantka gospodarzy) bardzo wysoko. Ale tylko do stanu 6:3. Potem zrobiło się chyba 6:9 i w końcu nasza zawodniczka oddała złoty medal w stosunku 10:15. Albo jakoś tak.

 Przy wręczaniu medali widac było, że musi to być jej pierwszy duży sukces. Była trochę speszona i bardzo nieśmiało manifestowała swoją wielką radośc.

 Nie wiem jak reszta PT kibiców, ale ja się tego medalu w ogóle nie spodziewałem. Może to znak, że przed Londynem nasza szermierka wyjdzie jednak z ostrego zakrętu w jaki niedawno wpadła?

HareM
O mnie HareM

jakem głodny tom zły, jakem syty to umiem być niezły

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport